11 Nisan 2014 Cuma

Doğdan Büyülü Bohça


Hazır çayların lafı açılmışken, sizlere daha bugün keşfettiğim bir çaydan daha bahsetmeden geçemeyeceğim.
Doğadan Firmasının bitki çaylarından hepinizin haberdar olduğundan eminim. Ama ben geçen hafta öyle bir çeşidine rastladım ki iyikide rastlamışım. İsmi Doğadan Büyülü Bohça. Geçen hafta ki Türkiye ziyaretimde karşıma çıktı kendileri. Eşimle farklı bitki çaylarını denemekten çok zevk aldığımız için hemen attık sepetimize.
Seçimimiz ıhlamur-ekinezya  oldu. Ihlamur bizim buralarda bulunmadığından ilk tercihimiz olma sebebiydi, ekinezyanın o yumuşak tadıyla güzel bir ahenk yakalamış.Vel-hasılı tat olarak kesinlikle tatmin edici geldi bize. İnternette yaptığım küçük araştırmaya göre ise gonca gül-yeşil çay en çok beğeni alan çeşidiymiş.
Ama çayın tadına bakmadan önce kutuyu açtığınızda ilk sürpriz karşılıyor sizi. Şık şeffaf zarfından yine şeffaf poşetinde çayınız çıkıyor. Renkli iri taneleri tek tek görüyor olmak heyecan verici, zira yapaylığın arttığı günümüz dünyasında avucunuzda bir tutam mis kokulu rengarenk ot tutuyor olmak, size kendinizi bir çiçek bahçesinde koşuyor hissi verebilir. Hele birde benim gibi seyyahsanız ve o anda vatanınızdan kilometrelerce uzaktaysanız gözlerinizi kapatın ve poşet çayınızı koklayın aa bide bakmışsınız anneniz gelmiş elinde bir bardak ıhlamurla yada şirketin çaycısı abi buyur simitte koydum yanına diyor... Ya işte böyle etkiledi bizi Doğadan Büyülü Bohça. Yani adı gibi 'Büyülü' ;)
Bu arada harika poşet dizaynından hiç bahsetmiyorum bile bakınız şekil 1a :)
Yolu Türkiye ye düşenler mutlaka hadiyelik yanınıza alın derim.
Şimdi biz mevcut tek kutu çayımızı bitmesin diye gıdım gıdım içme kararı aldık,siz tedbirli davranın ve biraz stok yapın ben çayın memleketinde bile böylesine rastlamadım zira ;)
Şekil 1 a


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder